Договір Публічної Оферти / Умови Використання Сайту
1. Загальні положення
1.1. Цей Договір визначає умови використання Користувачами (Покупцями) матеріалів та сервісів сайту https://aumi.ua (далі – сайт, інтернет-магазин, Продавець, Адміністрація сайту).
1.2. Ця редакція Договору діє з 01 червня 2025 року.
1.3. Усі правовідносини, що виникають у зв’язку з виконанням цього Договору, регулюються законодавством України. У разі спорів вони розглядаються у судах за місцезнаходженням Продавця.
1.4. Цей Договір публічної оферти є публічним, тобто відповідно до статті 633 Цивільного кодексу України його умови однакові для всіх Покупців незалежно від статусу (фізична особа, юридична особа, фізична особа — підприємець). При повній згоді з даним Договором, Користувач (Покупець) приймає умови та порядок оформлення замовлення, оплати Товару, доставлення Товару і відповідальність за невиконання умов даного договору.
1.5. Оферта (пропозиція на укладення цього договору) діє необмежено в часі з урахуванням умов, що викладені в цій оферті, поки Адміністрація сайту не припинить її дію або замінить цю пропозицію новою редакцією.
1.6. Адміністрація сайту має право у будь-який час в односторонньому порядку змінювати умови даного Договору. Змінений договір набирає чинності з моменту його публікації на сайті. Користувач (Покупець) не може пропонувати свої умови, а може лише приєднатися до запропонованої оферти.
1.7. Відповідно до Цивільного Кодексу України повним і безсуперечним прийняттям умов публічного договору (акцепт), тобто публічної оферти сайту є факт оформлення замовлення натисканням на посилання «Оформити замовлення» в кошику, а також у разі оплати замовлення на умовах цієї угоди.
1.8. Публічна оферта також є прийнятою (акцептованою Покупцем) при вводі даних Покупцем на сайті інтернет-магазину. Покупець тим самим підтверджує, що він згоден з:
- умовами цього публічного Договору;
- контактними даними та реквізитами Продавця;
- положенням про обробку і захист персональних даних у базах персональних даних, володільцем яких є Продавець;
- цінами та ціновою політикою Продавця;
- умовами доставлення Товару;
- гарантійними умовами та з гарантійними зобов’язаннями Продавця.
1.9. Продавець має право змінювати ціни, умови акційних пропозицій та спеціальних знижок в односторонньому порядку без попереднього повідомлення Покупця.
2. Конфіденційність та персональні дані
2.1. Інформація, надана Користувачем (Покупцем) є конфіденційною. Адміністрація сайту використовує цю інформацію з метою виконання замовлення Користувача (Покупця), якщо інші цілі не вказані в договорі.
2.2. Оформлюючи замовлення в інтернет-магазині (сайті) компанії, або зареєструвавшись та самостійно вибравши ЛОГІН та ПАРОЛЬ доступу до інтернет-магазину (сайту), Користувач (Покупець) дає згоду на збір та обробку свої персональних даних з наступною метою: обробки та відправлення замовлення, ведення бухгалтерського обліку, виконання вимог чинного законодавства, отримання інформації про замовлення, надсилання телекомунікаційними засобами зв’язку (SMS-повідомлення, електронна пошта, повідомлення у месенджери Viber, Telegram, Instagram, Facebook, WhatsApp тощо) рекламних та спеціальних пропозицій про акції, гівевеї, нові продукти та будь-якої іншої інформації про маркетингову діяльність компанії AUMi.
2.3. З метою забезпечення виконання замовлення і його доставки, розв'язання питань, пов'язаних з замовленням, оплатою та доставкою компанія AUMi має право надсилати електронні листи, SMS-повідомлення, повідомлення у месенджери та телефонувати на номер телефону, вказаний при оформленні замовлення чи реєстрації на сайті.
2.4. Користувач (Покупець) дає згоду на використання технології cookie. Файли cookie не містять особистої інформації та не можуть жодним чином зчитувати інформацію із жорсткого диска Користувача (Покупця). Файли cookie використовуються для підвищення якості сервісу: швидкої ідентифікації Користувача (Покупця), збереження налаштувань, особистих преференцій та ін. При відключенні технології cookie Користувачем, Адміністрація не гарантує функціонування всіх сервісів сайту.
2.5. Користувач (Покупець) надає Адміністрації сайту дозвіл здійснювати обробку його персональних даних, у т.ч. поміщати його персональні дані у базу даних та зберігати, оновлювати чи змінювати їх (без додаткового повідомлення). Адміністрація зобов’язується забезпечити захист даних від несанкціонованого доступу третіх осіб та не передавати дані окрім випадків, коли це необхідно для безпосередньої обробки цих даних та на обов’язковий запит компетентних державних органів.
2.6. У випадку, якщо Користувач (Покупець) не бажає отримувати повідомлення про рекламні акції та нову продукцію компанії, він може відмовитися від неї, повідомивши Адміністрацію.
2.7. Дані Покупця можуть передаватися перевізникам, платіжним системам та іншим контрагентам виключно з метою належного виконання цього Договору.
3. Порядок оформлення замовлення
3.1. Покупець самостійно оформляє замовлення в інтернет-магазині. За порядок оформлення замовлення та вибір Товару несе відповідальність Покупець. Після оформлення замовлення, Покупцю відправляється підтвердження на вказану електронну адресу, що містить всі деталі замовлення, у т.ч. умови оплати та доставлення, та SMS-повідомлення на вказаний номер телефона з номером замовлення та реквізитами для оплати. При оформленні замовлення через Facebook, Instagram або телефоном повідомлення здійснюється за допомогою відповідного каналу зв’язку.
3.2. Продавець має право відмовити у виконанні замовлення у випадку відсутності Товару на складі або інших обставин, що унеможливлюють виконання замовлення, повідомивши Покупця протягом 24 годин.
4. Обмеження відповідальності
4.1. Адміністрація не несе відповідальності за можливі неточності та друкарські помилки в матеріалах на сайті. Адміністрація докладає всіх зусиль для забезпечення точності інформації. Всі матеріали представлені на умовах «як є».
4.2. Адміністрація не несе відповідальності за шкоду, збитки чи витрати, спричинені використанням чи неможливістю використання сайту.
4.3. Адміністрація сайту не несе відповідальності за:
4.3.1. Затримки чи збої в процесі здійснення операції, що виникли внаслідок неполадок у телекомунікаційних, комп’ютерних чи електричних системах.
4.3.2. Дії систем переказу коштів, банків, платіжних систем та за затримки, пов’язані із їх роботою.
4.3.3. Належне функціонування сайту, якщо Користувач не має належних технічних засобів для його використання.
4.4. Відповідальність Продавця за будь-які збитки, що виникли у Покупця у зв’язку з використанням Товарів або Сайту, обмежується розміром фактично сплаченої вартості замовленого Товару.
5. Виключні права
5.1. Всі об’єкти, доступні за допомогою сервісів сайту, в т.ч. елементи дизайну, текст, графічні зображення, відео, бази даних та інші об’єкти чи контент, розміщений на сайті є об’єктом виключних прав Адміністрації та інших Правовласників.
5.2. Використання Користувачем елементів змісту сервісів чи контенту для особистого некомерційного користування допускається при умові збереження інформації про авторство, збереження імені/назви Правовласника та відповідного об'єкту без змін.
5.3. З усіх питань відносно прав, а також з іншими питаннями чи пропозиціями стосовно цього Договору, ви можете зв’язатись із нами написавши на адресу info@aumi.ua
6. Отримання та повернення Товарів
6.1. Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994, продовольчі Товари належної якості обміну та поверненню не підлягають.
6.2. При отриманні Товару Покупець має перевірити оригінальне паковання на цілісність Товару та переконатися, що Товар відповідає замовленню. Якщо оригінальне паковання Товару (тара) пошкоджене, Покупець має право відмовитися від Товару. В такому випадку Покупець повинен оформити претензію перевізнику відповідного зразка. Після цього Покупець має надіслати Продавцю письмову заяву встановленого зразка на повернення коштів. Товар не підлягає обміну чи поверненню після пошкодження паковання Покупцем, або за наявності факту його використання.
6.3. У випадку, коли Покупець відмовляється від отримання Товару, який був куплений з опцією Післяплата, з причин, які не пов'язані з якістю та цілісності зовнішнього паковання самого Товару, він має відшкодувати Продавцю витрати на доставку Товару до місця вручення (відділення перевізника, адреса тощо).
6.4. У разі якщо Покупець не забрав відправлення у строк, установлений перевізником, або відмовився від нього з власних причин (не пов’язаних із якістю чи цілісністю Товару), та подає запит на повернення коштів за попередньо оплачене замовлення, повернення здійснюється за вирахуванням фактично понесених витрат Продавця, пов’язаних з доставкою та зберіганням.
6.5. Для оформлення запиту про повернення коштів, відправте нам, будь ласка, будь-яким зручним для вас способом (Instagram, Viber, електронна пошта) наступні документи:
- фото отриманого Товару, на якому чітко видно пошкодження;
- акт приймання-передавання оформлений у відділенні Нової Пошти в момент отримання відправлення;
- скан-копію або фото підписаної заяви на відшкодування встановленого законодавством зразка.
6.6. Термін оформлення запиту – одна доба з часу отримання Товару.
6.7. Термін обробки запиту та повернення коштів – два робочих дні (без врахування часу, необхідного банку-посереднику для переказу коштів), але не пізніше 14 календарних днів відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».
6.8. У разі повернення коштів сума може бути зменшена на комісії банку або платіжної системи у випадках, коли такі комісії не повертаються Продавцю.
7. Доставка
7.1. Доставка здійснюється відповідно до правил та умов перевізника (Нова пошта, Укрпошта тощо) та відповідно до обраного способу доставки, який зазначений Покупцем при оформленні замовлення.
7.2. Ризик випадкової втрати або пошкодження Товару переходить до Покупця з моменту передачі Товару перевізнику.
7.3. Продавець має право встановлювати автоматичне повернення відправлень після закінчення строку безплатного зберігання.
8. Форс-мажор
8.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором у випадку настання форс-мажорних обставин.
8.2. До таких обставин належать, зокрема, але не обмежуються такими подіями: військові дії, страйки, пожежі, повені, стихійні лиха, відключення електроенергії, технічні збої в роботі мереж, хакерські атаки та інші незалежні від волі Продавця події.
8.3. У разі виникнення таких обставин строк виконання зобов’язань продовжується на період їх дії.
