Кошик
5607 відгуків
🔥 NEW! - Масло Гхі 😋ХОЧУ!
+380 (93) 950-57-57
+380 (50) 050-40-38

Керівник цеху пакування та збору замовлень на харчове виробництво

Керівник цеху пакування та збору замовлень на харчове виробництво

Шукаємо в команду професіонала, який очолить та буде розвивати відділ пакування та збору замовлень на виробництві.

Робота в національній компанії AUMi, що динамічно розвивається та виробляє смачний корисний продукт — горіхові пасти та десерти. Реалізуємо продукцію в торгових мережах (Сільпо, Таврія В, WineTime), в бізнес сегменті (кондитерські виробництва, кафе, випічка і т.д.), так і кінцевому споживачеві на сайті.

Для молодих та амбітних людей це чудова можливість рости та розвиватися разом з компанією, отримати знання, стати на чолі певного напрямку у міру зростання компанії.

Для співробітників зі стажем це можливість знайти стабільне місце роботи з гарною командою та у порядного роботодавця.

Обов’язки

  • Організація та контроль роботи цеху — повного циклу збирання, пакування та відправки замовлень B2C та B2B клієнтів.

  • Планування робочого дня, навантаження для персоналу, розподіл обов’язків.

  • Організація та контроль внесення даних в систему, друку необхідних документів, наклейок тощо.

  • Безпосередня особиста участь у процесі відбору замовлень, пакуванні, відправленні та роботі з системою.

  • Контроль та вдосконалення якості та точності збирання посилок — зовнішній і внутрішній вигляд, достатнє зміцнення для виключення бою, оптимізація простору, мінімізація помилок.

  • Пошук шляхів збільшення швидкості пакування при підтримці належної якості.

  • Координація взаємодії всередині цеху пакування, а також з цехом виробництва, складом сировини й готової продукції, співробітником доставки.

  • Замовлення та облік пакувальних матеріалів, коробок, листівок тощо.

  • Підбір співробітників та управління персоналом.

Вимоги та побажання

  • Організаційні та управлінські навички — вміле управління процесами, проєктами та командою.

  • Уважність до деталей, скрупульозність (здатність виконувати роботу якісно, акуратно вести журнали, не робити помилок під час роботи з системами)

  • Розуміння питань безпеки та контрольних точок. Охайність і любов до порядку.

  • Працьовитість і залученість (віддача для справи). Здатність працювати швидко, але уважно.

  • Гнучкість та готовність працювати не тільки з 8:30 до 17:30, але й в овертайм (овертайм компенсується).

  • Впевнене користування комп’ютерами, принтерами, сканерами штрихкодів тощо.

  • Аналітичні здібності. Навички роботи в Google Sheets, MS Excel. Знання принципів роботи 1С та ERP систем. Знання принципів обліку.

  • Готовність брати відповідальність і бути проактивним лідером.

  • Енергійність та стресостійкість. Бути чесною, життєрадісною та відкритою людиною.

Що ми пропонуємо:

  • Місце роботи: Одеса, Новомосковська 21. Автономія — генератор, запас води, інтернет оптоволокно. Є своя кухня-їдальня, місце для відпочинку, душові, гаряча вода. Підземне сховище на території.

  • 5-ти денний робочий тиждень. За додаткову збільшену оплату є можливість виходити у вихідні та свята.

  • Робочий день з 8:30 до 17:30. Понаднормові за екстра час оплачуються.

  • Безпечне сертифіковане виробництво

  • Знижки на продукцію для співробітників, подарункові сертифікати в день народження

  • Профільне навчання коштом компанії.

  • Зарплата від 22000 до 30000 грн залежить від компетентності, залученості в процеси та готовності якісно виконувати ті чи інші завдання. Бонуси залежно від обороту компанії та персональної продуктивності.

  • Офіційне працевлаштування після випробувального терміну. Випробувальний термін — до 2 міс.

  • Чудова можливість знайти стабільне місце роботи з дружньою командою у порядного роботодавця.


Для інформації: дзвоніть +380 96 699 84 82 (Євгеній) або надсилайте резюме на info@aumi.ua

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner