Кошик
5920 відгуків
🔥 NEW! - Масло Гхі 😋ХОЧУ!
+380 (93) 950-57-57
+380 (50) 050-40-38

Вакансія - Менеджер по роботі із замовленнями та клієнтами 15-20к грн 🔥

Вакансія - Менеджер по роботі із замовленнями та клієнтами 15-20к грн 🔥

Опис вакансії

Нам в команду потрібен менеджер з обробки замовлень/роботи з клієнтами. Фокус на роботу в Instagram. Ми шукаємо зарядженого на результат співробітника, який готовий розвиватися і рости разом з нами. Це має бути людина, яка бачить перспективи та хоче отримувати різнобічні знання про бізнес та бажає стати успішною. Ви матимете можливість залучитися до всіх аспектів амбітного бренду, що зростає, і тим самим збільшити свою цінність як професіонала — робота з замовленнями, робота з клієнтами, продажі, маркетинг, комунікації, презентації, аналітика, навіть SMM, дизайн та ін.

Бренд AUMI представлений у супермаркетах Goodwine, Таврія В (преміальний сегмент «Здорове харчування»), Ле Сільпо та Сільпо (крафтовий сегмент «Лавка Традицій»), Wine Time, онлайн магазині Rozetka. Пропонуємо свою продукцію як у каналі B2C (кінцевий споживач онлайн), так і B2B (пекарні, кондитерські, середні та великі національні виробники).

Успішний кандидат матиме можливість розвиватися як у напрямку — робота з кінцевими споживачами, так і у напрямку — робота з бізнес-клієнтами.

Обов’язки

  • приймання та обробка замовлень в Instagram Direct та Facebook Messanger
  • приймання та обробка замовлень інтернет-магазину aumi.ua та магазину на Rozetka
  • приймання замовлень через Viber, Telegram, email та телефоном
  • приймання та обробка замовлень B2B замовлень в CRM системі
  • робота з асортиментом, клієнтами й налаштуваннями в системах Prom та Rozetka
  • внесення відвантажень у програму перевізника (Нова Пошта, Укрпошта)
  • комунікація з клієнтами — відповіді на запитання та консультації щодо продукції, обробка замовлення, активні продажі, відвантаження. Розв’язання проблем та робота з претензіями та скаргами
  • ведення клієнтів після здійснення продажу — аналіз замовлень клієнтів, аналіз рівня повторних замовлень, follow-up
  • комунікація з виробництвом з питань формування, пакування та відправлення замовлень
  • підтримка в обробці B2B замовлень
  • колаборація з SMM менеджером з ведення клієнтів в Instagram, допомога у підтриманні Instagram акаунта.

Вимоги та побажання

  • досвід роботи у різних CRM системах та практичне знання різних майданчиків — Trello, 1С, Bitrix24, FB Communication Center, Prom, Rozetka, кабінет Нова Пошта та ін.
  • вміння грамотно та ввічливо вести листування з клієнтами та розмовляти телефоном українською (дуже важливо)
  • досвід обслуговування клієнтів в Instagram Direct
  • досвід обслуговування клієнтів онлайн, телефоном
  • здатність довести клієнта до воронки продажів, щоб він здійснив покупку, тому досвід продажів та переговорів телефоном та в месенджерах — це дуже великий плюс
  • здатність працювати швидко, але уважно
  • гнучкість та готовність працювати овертайм. Ми очікуємо від співробітника (особливо на віддаленні) виділяти час ввечері та на вихідні для комунікації з клієнтами та обробки важливих замовлень. Овертайм компенсується
  • впевнений користувач Google Sheets, MS Excel
  • хороші аналітичні здібності
  • бажання зростати, розвиватися та отримувати нові знання та навички (продажі, SMM, маркетинг)
  • готовність брати на себе відповідальність та бути проактивним
  • вміння швидко та зрозуміло комунікувати у команді
  • енергійність та стресостійкість
  • бути чесним
  • бути життєрадісною та відкритою людиною

Що ми пропонуємо:

  • Місце роботи: Одеса або дистанційну роботу (повний робочий день)
  • Повний робочий день, але бажано фулл-тайм з гнучким графіком, оскільки для нас важливий результат, а не місце і час роботи
  • Можливість працювати в одній команді безпосередньо з директором та топменеджерами, швидко впроваджувати цікаві рішення та одразу бачити результат
  • Молода компанія що швидко зростає, яка націлена на результат та впровадження найпередовіших методів
  • Потенціал зростання
  • Профільне навчання коштом компанії
  • Офіційне працевлаштування після випробувального терміну.
  • Надсилайте нам ваше резюме Відправити резюме, а також ОБОВ’ЯЗКОВО інформацію (cover letter) чому ви найкласніший кандидат на цю посаду

Розрахункова ставка 20000 грн буде надана справжньому фахівцеві, який вже має досвід роботи, самостійний, готовий брати на себе відповідальність та виконувати свої обов’язки при мінімумі помилок. Працівник може отримати таку ЗП вже з першого місяця, якщо доведе, що він їй відповідає. Випробувальний термін — 2 місяці, протягом якого ми надаємо навчання, всебічну підтримку та коучинг (багато в чому особисто від директора та співзасновника бізнесу). Можливо отримувати вищу зарплатню залежно від а) кваліфікації, професіоналізму та готовності брати на себе різні завдання; б) навантаження (піки, особливо перед святами, у сезон або у разі великих замовлень); в) роботи у неурочний час та у вихідні (приймання замовлень в Instagram Direct); г) навичків продажів, коли працівник показує реальний результат збільшення прибутку

Бонуси в розмірі від 2000 до 6000 на місяць цілком реальні в нашій компанії й повністю залежать від вашої готовності працювати позаурочно і показувати, що ви хочете залишитися з нами й вирости до позиції керівника відділу.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner